Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.1987
Místo:
Depo Karlovy Vary
Rušeň T212.1656 bol v Turčianskych strojárňach Martin vyrobený v roku 1978 a dodaný bol na vlečku Pozemných stavieb Karlovy Vary. Vo februári 1987 bol zachytený v depe Karlovy Vary, kde sa zrejme podrobil údržbe či oprave.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.02.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
Již s novým označením byla v karlovarském depu vyfocena chomutovská 754.047-9, která zde odpočívala před dalším nasazením v rychlíkové vozbě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.04.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
V karlovarském depu odpočíval před dalšími výkony "brejlovec" 753.156-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1990
Místo:
Depo Karlovy Vary
Lokomotiva 753.105-6 byla autorem zastižena v karlovarském depu v momentě, když si od rychlíku přijela vyzbrojit.
Autor:
David Prause
Datum:
02.02.1991
Místo:
Depo Karlovy Vary
V karlovarském depe postávalo hneď niekoľko "singroviek", snímke dominujú tie čísel 820.006-5(vľavo) a 820.009-9.
Autor:
David Prause
Datum:
02.02.1991
Místo:
Depo Karlovy Vary
Zrušený motorový vůz 820.109-7 už jen čeká na svůj definitivní provozní konec.
Autor:
David Prause
Datum:
02.02.1991
Místo:
Depo Karlovy Vary
Pekný záber unifikovanej "singrovky" 820.030-5 vznikol v v depe v Karlových Varech na dolním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
02.02.1991
Místo:
Depo Karlovy Vary
Vo februári 1991 zostávalo z varskej "singrovky" 820.067-7 už len torzo - holá skriňa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací