Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
06.08.2005
Místo:
Depo Děčín
Lokomotiva 730.007-2 byla v prostorách depa Děčín zachycena v srpnu 2005.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.12.2005
Místo:
Depo Děčín
830.152-5 se u točny děčínského depa sešla se svými dvěma mladšími kolegyněmi 830.157-4 a 830.159-0.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.12.2005
Místo:
Depo Děčín
Obrázek jako z pohádky, ovšem vyhořelou 830.218-4 už nečeká nic jiného než šrotace.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.06.2006
Místo:
Depo Děčín
V děčínském depu vyčkával na další nasazení "orchestrion" 810.013-3, který byl vyroben v roce 1975 a TBZ vykonal dne 8.1.1976 na trati Kralupy nad Vltavou-Roudnice nad Labem.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.06.2006
Místo:
Depo Děčín
Ještě i v roce 2006 sloužila na topírenském posunu v Děčíně lokomotiva 703.037-2. Rok poté byla předána do Carga, přelakována do firemních barev a sloužila na známé obsluze podniku Mitas v Praze-Vršovicích.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.06.2006
Místo:
Depo Děčín
Na topírenském posunu byla v děčínském depu používána i 704.005-8.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.06.2006
Místo:
Depo Děčín
V děčínském depu postával "motorák" 810.587-6.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.12.2006
Místo:
Depo Děčín
V létě roku 2000 byl vůz 843.025-8 pro mechanickou závadu odstaven. Následně daroval svým sourozencům množství dalších potřebných dílů a tak dál chátral v děčínském depu, zprovozněn byl až v průběhu roku 2007.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací