Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.10.1996
Místo:
Depo Děčín
Za typicky podzimového, sychravého počasí autor zachytil odpočívající bobinu 141.040-6 v Děčíně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.10.1996
Místo:
Depo Děčín
Pred remízou v Děčíně postával ušmudlaný "čmeliak" 771.185-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.10.1996
Místo:
Depo Děčín
Ještě zhruba rok před svým zrušením, po osudné nehodě ve stanici Všetaty byl zdokumentován poslední vyrobený stroj 121.085-5 v Děčíně. Jak je patrné ze snímku, byl z výroby opatřen ocelovým žebrováním na čelech. Původně bylo zamýšleno se zachováním pro muzejní účely. Díky nehodě k tomu bohužel nedošlo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.10.1996
Místo:
Depo Děčín
Posledního říjnového dne zvěčnil autor "dunihlava" 830.145-9 v děčínském depu. Vedle postává 141.042-2 a společně čekají na další výkon na severu Čech.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
10.05.1997
Místo:
Depo Děčín
Na pracovišti v Děčíně čekala lokomotiva 750.104-2 ve společnosti německého "bastarda" a "panťáku" řady 892.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.09.1997
Místo:
Depo Děčín
V děčínském depu postávala bez výkonu 14. září roku 1997 také lokomotiva 753.126-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Depo Děčín
V nátěru, ve kterém byla na děčínsku vždy rozpoznatelná, byla zvěčněna místní "ponorka" 730.005-6 ve svém domovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Depo Děčín
Jako zdroj náhradních dílů pro další lokomotivy řady 122 postávala v Děčíně lokomotiva 122.020-1.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací