Autor:
Josef Mandys
Datum:
21.08.1986
Místo:
Depo Chomutov
"Puklík" T211.0107 odpočívá při nasazení na topírenském posunu v chomutovském depu.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
21.08.1986
Místo:
Depo Chomutov
Dne 21.8.1986 pořídil pan strojvedoucí Josef Mandys fotografii motorového vozu M152.0316 ve svém domovském depu v Chomutově.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
08.03.1987
Místo:
Depo Chomutov
Do chomutovského depa zavítal v roce 1987 zánovní stroj T419.0510, který patřil místnímu podniku Válcovny trub. Závod byl postaven již v roce 1870 a představoval na tehdejší dobu moderní železárny se širokým výrobním programem. V roce 1887 byl závod zakoupen firmou Mannesmann, která provedla jeho rekonstrukci na výrobu bezešvých ocelových trubek. V roce 1890 se podařilo vyrobit první bezešvou ocelovou trubku na světě poutnickým způsobem. Tímto byl dán základ pro výrobní program závodu až do současné doby.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Depo Chomutov
Na paprsku točny chomutovského depa odpočívalo vzorně udržované "prasátko" 701.050-7.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
31.08.1987
Místo:
Depo Chomutov
Značně provozně opotřebená "singrovka" M240.0033 byla odstavena u haly chomutovského depa. Měla ze sebou již 23 let v provozu, vyrobena byla v roce 1964 v národním podniku Vagónka Studénka, obdržela výrobní číslo 64627 a dodána byla do děčínského depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.10.1987
Místo:
Depo Chomutov
V chomutovském depu stál odstavený stroj T478.3402.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.10.1987
Místo:
Depo Chomutov
U točny chomutovského depa byla odstavena vlečková lokomotiva T458.1552 z místních Válcoven trub. Závod byl postaven již v roce 1870 a představoval na tehdejší dobu moderní železárny se širokým výrobním programem. V roce 1887 byl závod zakoupen firmou Mannesmann, která provedla jeho rekonstrukci na výrobu bezešvých ocelových trubek. V roce 1890 se podařilo vyrobit první bezešvou ocelovou trubku na světě poutnickým způsobem. Tímto byl dán základ pro výrobní program závodu až do současné doby.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.04.1988
Místo:
Depo Chomutov
V areálu chomutovského depa byl zvěčněn místní motorový vůz 830.080-8. Tou dobou byl po vykonané opravě, v novém laku a již obdržel nové označení, které bylo od 1.1.1988 povinné.