Depo Chomutov

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 09.08.1998
Místo: Depo Chomutov

820.063-6 byla autorem zastižena v prostoru chomutovského depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.08.1998
Místo: Depo Chomutov

Na chomutovském "ranžíru" postávala lokomotiva 122.052-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.12.1998
Místo: Depo Chomutov

V chomutovském depu čeká na další nasazení do provozu zdejší "severočeská žehlička". Ještě v závěru roku 1998 byla označena původním značením - E458.0039.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.12.1998
Místo: Depo Chomutov

Pekný záber motorového vozňa 810.344-2 vznikol pred rotundou v jeho domovskom depe Chomutov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 19.05.1999
Místo: Depo Chomutov

V chomutovském depu byl odstaven vrak již 5 let zrušené lokomotivy 753.381-3.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 03.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Poblíž točny chomutovského depa byl odstaven vrak stroje 753.281-5.

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Dne 18. června 1999 kolem 18. hodiny došlo v žst. Karlovy Vary na dalovickém zhlaví ke střetu vjíždějícího Pn vlaku (vjezdová rychlost 40 km/h) se stojícím posunovým dílem. Pn vlak tvořila dvojice lokomotiv 753.280-7 + 753.241-9 a zátěž. Stojící posunový díl tvořila lokomotiva 750.161-2. Ke srážce došlo za výhybkou č. 1 v pokračování 1. traťové koleje. Snímek pochází z chomutovského depa, kde byla lokomotiva odstavena. (info: http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.php?rok=99&mesic=6)

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Dne 18. června 1999 kolem 18. hodiny došlo v žst. Karlovy Vary na dalovickém zhlaví ke střetu vjíždějícího Pn vlaku (vjezdová rychlost 40 km/h) se stojícím posunovým dílem. Pn vlak tvořila dvojice lokomotiv 753.280 + 753.241 a zátěž. Stojící posunový díl tvořila lokomotiva 750.161. Ke srážce došlo za výhybkou č. 1 v pokračování 1. traťové koleje. Následkem srážky lokomotiva 753.280 vykolejila předním podvozkem a tlačila stroj 750.161 po dráze asi 80 m. Obě lokomotivy mají poškozen rám v oblasti čelníků a poškozena je též kabina strojvedoucího.

http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.php?rok=1999&mesic=6 (text - Milan Procházka)

Tolik zprávě k nehodě, po které již zmíněnou 753.280-7 čekala jen šrotace a to v mosteckém depu. Sloužila tak na výkonech chomutovského depa více než 20 let, a to v osobní i nákladní dopravě.