Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.10.1995
Místo:
Depo Chomutov
V depe Chomutov bol zachytený motorový vozeň 810.601-5 v atraktívnom modro-bielo-žltom nátere.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.10.1995
Místo:
Depo Chomutov
Už značně opotřebovaná, ikdyž ještě stále plně provozní lokomotiva 141.042-2 byla zachycena u tehdejší ŽOS v Chomutově. Dnes již neopakovatelný záběr.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.04.1996
Místo:
Depo Chomutov
Odstupující chomutovskou "čtyřku" 754.050-3, která právě přivezla do Chomutova rychlík a po přepřahu mířila na vyzbrojení do depa, zachytil autor při posunu už těsně na hranicích místního depa Chomutov.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
04.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Při výjezdu na výkon se otáčí "kufr" 810.410-1 na točně chomutovského depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Svou premiéru, jako provozuschopný exponát, si na akci v údolí Ohře odbyla luženská lokomotiva 434.1100. Ta byla pod vedením Michala Šorela zprovozněna a udržována dlouhé roky v Lužné. Autor Ladislav Kroul zachytil "jeničku" během pobytu v depu Chomutov. Během akce na trati 140 si odvezla několik nákladních vlaků, zejména pak NExů ve spolupráci s druhou nákladní lokomotivou z PLD Klatovy – 534.0432. Dnes, po 21 letech, jsou obě nákladní lokomotivy odstaveny mimo provoz, avšak na zprovoznění má šanci jen jedna.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Mezi Chomutovem a Karlovými Vary si olomoucká "rosnička" odvezla hned několik osobních vlaků a rychlíků. Právě 464.202 na této akci odvezla nejtěžší vlak - byl jím rychlík o 14 vozech; bez postrku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Stroj 703.028-1 vyčkával na další práci v depu v Chomutov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Na točnu chomutovského depa právě vjel motorový vůz 830.148-3 a bude pokračovat do stanice na svůj vlak. Dnes je z depa Chomutov depozitář Národního technického muzea.