Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.11.1999
Místo:
Depo Cheb
Při běžném ošetření mezi vlaky byla zachycena 810.155-2 s přípojným vozem řady 010 před chebským depem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.11.1999
Místo:
Depo Cheb
Na točně chebského depa byl zvěčněn domácí motorový vůz 810.156-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.01.2001
Místo:
Depo Cheb
Poslední stroj této řady, který prezentoval tento nátěr, byl sergej 781.592-1. Na snímku z počátku roku 2001 ho vidíme v Chebu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.01.2001
Místo:
Depo Cheb
Před okny strojmistrů v depu Cheb vyčkávala na další nasazení do provozu lokomotiva 781.462-7. V té době jí zbývalo necelých devět měsíců do definitivního odstavení z provozu u ČD.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.01.2001
Místo:
Depo Cheb
Zhruba měsíc před svým definitivním odstavením, byla lokomotiva 781.592-1 zachycena v depu Cheb. Byla to jedna z nejdéle sloužících své řady. Po svém odstavení díky špatnému technickému stavu byla předána do NTM Chomutov.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
01.12.2002
Místo:
Depo Cheb
Dvojice "sergejů" 781.600-2 a 781.578-0 v depu Cheb. Den předtím odvezly poslední uhelný vlak do elektrárny v německém Arzbergu a ukončily taky pravidelný provoz této řady v ČR.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.2003
Místo:
Depo Cheb
Pri posune v chebském depe bolo zvečnené "prasiatko" 703.023-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.2003
Místo:
Depo Cheb
Výzorovo podobné, ale technicky významne odlišné "kolegyne" 700.056-5 a 703.023-2 boli zachytené na točni depa Cheb.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací