Autor:
David Prause
Datum:
02.03.1993
Místo:
Depo Cheb
V chebském depu byl zdokumentován už na trvalo odstavený stroj 781.310-8 (T679.1310), který zde plnil roli zdroje náhradních dílů.
Autor:
David Prause
Datum:
02.03.1993
Místo:
Depo Cheb
Zašlou slávu motorového vozu 820.064-4 připomíná už jen jeho torzo, které postává v Chebu jako zdroj náhradních dílů a čeká na úplné zrušení.
Autor:
David Prause
Datum:
21.04.1993
Místo:
Depo Cheb
"Čmelák" 770.064-4 jako první v koloně strojů (770.084-2, 770.085-0, 820.020-6, 893.009-1) zachycený v Chebu.
Autor:
David Prause
Datum:
26.04.1993
Místo:
Depo Cheb
Bočný pohľad na rušeň 781.590-5, odpočívajúci v depe Cheb,vznikol z lávky nad miestnou rozľahlou stanicou. Vpravo vytŕča motorový vozeň 892.018-3.
Autor:
David Prause
Datum:
18.06.1993
Místo:
Depo Cheb
Vzhľadovo zašlý stroj 770.081-8 bol autorom zachytený v depe Cheb.
Autor:
David Prause
Datum:
18.06.1993
Místo:
Depo Cheb
Udržiavaný "plecháč" 242.240-0, ešte v roku 1993 nosiaci stále aj "kryšpíny", bol zachytený v depe Cheb.
Autor:
David Prause
Datum:
13.07.1994
Místo:
Depo Cheb
V spoločnosti o generácie mladších rušňov radov 731 a 742 bol v chebském depe zdokumentovaný "čmeliak" 770.084-2.
Autor:
David Prause
Datum:
13.07.1994
Místo:
Depo Cheb
Krátce po svém atypickém nalakování stojí "Sergej" 781.462-7 osamocen na paprsku točny v domovském Chebu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací