Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.09.2010
Místo:
Depo České Budějovice
V prostoru SOKV České Budějovice byla zachycena "zamračená" 751.031-6. Tady svojí provozní kariéru také dokončila.
Autor:
Josef Rákos
Datum:
27.09.2010
Místo:
Depo České Budějovice
"Laminátka" 230.104-2 čekala v Českých Budějovicích na opravu podvozku.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
11.12.2010
Místo:
Depo České Budějovice
"Kocour" 742.284-3 stojí v prostorách depa České Budějovice v závěru roku 2010.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
11.12.2010
Místo:
Depo České Budějovice
Neslavný konec zrychlené "laminátky" 240.260-0 v depu České Budějovice. Jedná se o původní 230.060-6, důvodem k přeznačení byla výměna původních nápravových převodovek za nápravové převodovky určené pro řadu 240. Rekonstrukce proběhla na přelomu února a března 2002. K datu 26.3.2002 vykonala již jako 240.260-0 na ŽZO novou TBZ a 27.3.2002 byla přistavena do PJ Tábor k provedení nového laku. Pod novým číslem ovšem lokomotiva jezdila jen 6 let, kdy byla po požáru v žst. Kaplice (11.2008 ) zrušena.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
11.12.2010
Místo:
Depo České Budějovice
U točny českobudějovického depa byla dne 11.12.2010 odstavena "laminátka" 230.027-5.
Autor:
Josef Rákos
Datum:
01.02.2011
Místo:
Depo České Budějovice
Během probíhající vyvazovací opravy byla v budějovickém depu vyfocena "laminátka" 240.060-4.
Autor:
Michal Hylas
Datum:
19.02.2011
Místo:
Depo České Budějovice
V Českých Budějovicích byl v únoru roku 2011 opravován lak "esu" 363.063-9, na snímku je zobrazena fáze broušení.
Autor:
Josef Rákos
Datum:
16.04.2011
Místo:
Depo České Budějovice
742.027-6 najela 11.4.2011 na nádraží Praha-Žižkov do prázdných kontejnerových vozů a byla značně poškozena, poté byla přesunuta do depa v Českých Budějovicích, kde se rozhodovalo o jejím dalším osudu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací