Autor:
sbírka: Josef Motyčka
Datum:
00.00.1930
Místo:
Depo České Budějovice
Nehoda stroje 354.118 je zatím zahalena tajemstvím. K lokomotivě existují doklady až od roku 1946, kdy jsou vykazovány kilometry ve výtopně Bratislava, Spišská N. Ves, Košice a nakonec opět v depu Bratislava. Zrušena byla u ČSD 10. prosince 1966.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.1981
Místo:
Depo České Budějovice
Tento stroj vyjel z výroby z ČKD jako "nákladní" varianta T478.2005, tedy bez možnosti vytápění vlaků. Krátce nato však byl do lokomotivy místo balastu dosazen parní generátor PG 500 (vyzískaný z jedné z lokomotiv řady T444.1) a k 1. 3. 1974 byla T478.2005 přeznačena jako T478.1234. Na snímku autora ji vidíme "doma". Tedy v LD České Budějovice. Později prošla lokomotiva rekonstrukcí na elektrické vytápění vlaků, byla přeznačena jako 749.234-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1986
Místo:
Depo České Budějovice
"Prasiatko" T211.0018 bolo zachytené pri posune v depe České Budějovice.
Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
00.00.1990
Místo:
Depo České Budějovice
V Českých Budějovicích se v depu setkaly lokomotivy 751.100-9, 781 210-0 a 735.054-9. Tehdy zcela běžné setkání těchto lokomotivních řad, dnes již možné jen při historických akcích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.06.1990
Místo:
Depo České Budějovice
Bielymi linkami dozdobený rušeň 781.210-0 defiloval autorovi na točni depa Česká Budějovice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.06.1990
Místo:
Depo České Budějovice
Do depa České Budějovice zavítala vlečková "bangla" T448.0885.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.06.1990
Místo:
Depo České Budějovice
Rušeň T448.0917 bol z výroby v roku 1987 dodaný do podniku JIPAP Větrní. Na snímke z roku 1990 ho však vidíme v depe České Budějovice, kde postával medzi rušňami T448.0885 a 781.592-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1991
Místo:
Depo České Budějovice
V depu České Budějovice odpočívala před dalším výkonem místní lokomotiva S458.0003.