Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
V třebovském depu byl dne 20.8.1995 zvěčněn místní stroj 731.010-5, který měl za sebou teprve 4 roky provozu od vyrobení.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
Depo v České Třebové nechalo v roce 1995 opravit a velmi stylově nově nalakovat oba prototypy řady 180. Na snímku je u točny zobrazena lokomotiva 180.001-0, která byla toho dne častým cílem fotografů.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
27.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
"Sergej" 781.545-9 byl vystaven v rámci oslav v depu Česká Třebová.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
27.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
Prototypový "albatros" 180.002-8 se v České Třebové představil po opravě a v pěkném novém laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
"Ponorka" 730.015-5 čeká v depu Česká Třebová na další nasazení do provozu dráhy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
Už jen na svou likvidaci vyčkával v České Třebové ve společnosti dalších lokomotiv řady 720 "cepák" 720.125-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
"Šestikolák" 181.037-3, který dosloužil a čekal na svojí likvidaci, posloužil v depu Česká Třebová jako zdroj energie pro vyřazený poštovní vůz, ve kterém se na chvíli usídlila opravna LVZ. Vše vzniklo z důvodu generální opravy velké rotundy, kdy se nevyplatilo budovat předtápěcí stojan. Lokomotiva posloužila tomuto účelu v roce 1996 a po skončení generální opravy rotundy byla fyzicky zlikvidovaná.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
Ve stavu po dílenské opravě a slušivém nátěru byl stroj 181.014-2 zachycen doma, tedy v depu v České Třebové.