Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
05.11.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Na šrotišti v českotřebovském depu je už jen dle pár pohozených kusů šrotu poznat rozpálený "plecháč" 242.275-6.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
05.11.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Dodávky nových jednotek na českou železnici jsou v plném proudu a na druhé straně už jsou likvidovány dnes zastaralé jednotky řady 460. Na snímku je zobrazena šrotace "hlav" 460.085-4 a 460.017-7 v depu Česká Třebová.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
27.11.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Koncem listopadu roku 2015 byla v třebovském depu zahájena šrotace "berty" 749.100-4.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
V půlce prosince roku 2015 bylo opět pokračováno se šrotací 749.100-4 v třebovském depu.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Odhozená kabina ze 749.100-4 dává tušit její velmi brzký konec.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
749.100-4 je již jen ve vzpomínkách a jejím zbytkům přihlíží její kolegyně 749.252, kterou čeká zřejmě podobný osud.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Naftová nádrž, generátor a pohozená kabina, několik posledních němých svědků existence 749.100-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací