Autor:
David Maštalíř
Datum:
15.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Havlíčkobrodská "Lentilka" 750.225-5 má lepší časy již za sebou a vyčkává na další osud pod sněhovou přikrývkou v České Třebové. Ovšem nečeká ji šrotace, ale rekonstrukce na 753.735-0.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
15.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Zahozený čelník z lokomotivy 751.315-3 dává jasně najevo, že lokomotiva podlehla plamenům autogenů a tím se její provozní život naplnil.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
19.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
První sériová 714.003-1 byla přesouvána v depu Česká Třebová na dokončení šrotace.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
19.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Topírenská 703.029-9 přesouvá v třebovském depu rám "hektora" 720.141-1 na dokončení šrotace.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
23.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolonu lokomotiv odstavenou v depu Česká Třebová vede stroj 750.311-3, za ním pak 750.335-2, 753.290-4, 753.122-1, 725.247-1, 123.025-9, 123.009-3 a šestikolo 181.030-8.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.02.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Vrak 742.164-7 stál v České Třebové a čekal na svůj další osud.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.02.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Vrak lokomotivy 703.009-1 čekal v depu Česká Třebová na fyzickou likvidaci, společnost mu dělaly stroje 742.164 a 230.021.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.02.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Dvojice valašských "brejlovců" 750.180-2 + 750.313-9 a jeden brněnský stroj 750.276-8 čekají v České Třebové na další osud.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací