Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Na odstavných kolejích depa v České Třebová byla odstavena čtveřice "čmeláků", které dominoval vzhledově zachovalý stroj 771.024-7. Později došlo k jejich přetažení do Metalšrotu Tlumačov, kde byli sešrotováni.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Z "berty" 751.091-0 zbyl v České Třebové už jen rám a historie této dané lokomotivy se tímto uzavírá.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
721.181-6 čekající v České Třebové na sešrotování.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolona "šestikoláků" v třebovském depu, která navozovala dojem jejich brzké šrotace. Ovšem několik z nich bylo vybráno, opraveno a následně pronajímáno do Polska, stejně jako tomu bylo v případě 181.138-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Zbytky kabin lokomotivy 751.357-5, která prošla fyzickou likvidací v areálu depa Česká Třebová.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací