Autor:
David Maštalíř
Datum:
01.08.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V třebovském depu byla na přelomu července a srpna roku 2006 sešrotována lokomotiva 749.243-2 (před reko 752.037-2, ex T478.2037), po 37 letech služby pro ČSD a později ČD.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
11.08.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Definitivní konec života "zamračené" 749.243-2, i tak by se dal nazvat snímek, který zachytil již jen zbytek jejího čelníku při šrotaci v depu Česká Třebová. Za ní byla likvidována její starší kolegyně 751.302-2(ex T478.2002).
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V českotřebovském depu začala šrotace "berty" 751.014-2 a začíná tak pomalu mizet před očima ...
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Do vraku ohořelé 751.372-4 se v České Třebové již prodraly první plameny autogenu, takže už má před sebou jen pár dní existence. Za ní stojí její kolegyně - 751.108-2+751.357-5 se stejným osudem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu Česká Třebová čekala na opravu 123.014-3. Místo první hnací nápravy má falešný podvozek.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená a čekající na své rozložení. Lokomotiva 770.111-3 už jen smutně vzpomínala na svou slávu v areálu depa Česká Třebová.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Už jen pár řezů autogenem a na "bertu" 751.229-6 zůstanou už jen vzpomínky ...
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Již jen zubožené torzo 751.108-2 čekalo v České Třebové na definitivní zářez autogenů.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací