Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
08.08.1988
Místo:
Depo Česká Třebová
Na snímku z 8. srpna 1988 je násilně poškozená lokomotiva E 669.1021 (nehoda v "Suezu" - 2.8.1988, čelní střet s T448.0753), odstavená v domovském depu Česká Třebová. Lokomotiva byla k 13. březnu 1989 zrušena.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
10.04.1990
Místo:
Depo Česká Třebová
Další z násilně poškozených lokomotiv je stroj 181.042-3 vyfotografovaný 10. dubna 1990 v depu Česká Třebová.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.1990
Místo:
Depo Česká Třebová
"Velký hektor" 721.152-2 odpočíval před dalším nasazením v domovském depu v České Třebové.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.09.1990
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu v České Třebové byl zaznamenán zatopený stroj 310.006. Ten pochází z roku 1879. Tyto nenáročné a jednoduché lokomotivy se udržely v provozu až do roku 1945. Právě "nulanulašestka" je nejstarší dochovaná lokomotiva parní trakce u nás.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.09.1990
Místo:
Depo Česká Třebová
Lesknúca sa "rosnička" 710.049-8 bola nedlho po príchode z opravy v ŽOS Zvolen, pri ktorej obdržala aj nový lak, zachytená v domovskom depe v České Třebové.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
10.08.1991
Místo:
Depo Česká Třebová
Odstavená lokomotiva 180.001-0 sloužila několik let jako zdroj náhradních dílů pro bobiny řady 141. V areálu českotřebovského depa byla takto k vidění až do roku 1994, kdy byla postupně (nejdříve podvozky, pak skříň) odvezena do ŽOS Vrútky. Tam byla uvedena do původního stavu. Bohužel TBZ stroj vykonal až v roce 2007. Do té doby, i když plně provozní byl pouze vystavován na různých akcích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.01.1993
Místo:
Depo Česká Třebová
V čele konvoje šestikoláků v depu Česká Třebová, byl zdokumentován stroj 181.125-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.01.1993
Místo:
Depo Česká Třebová
Třebovská "rosnička" 710.049-8 bola zachytená začiatkom roku 1993 v domovskom depe.