Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená "dvaašedesátka" 830.191-3 čeká na šrotaci v depu Česká Třebová, po roce byla převezena do Metalšrotu Tlumačov, kde byla ukončena její životní pouť.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
702.069-6 byla dříve domovem v depu Česká Třebová, tam dostala i nový lak a snímek zobrazuje její stav v základním laku.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V domovském depu, v České Třebové, byla v čele kolony nepotřebných lokomotiv zachycena 181.014-2. Rok poté dostala šanci a byla opět zprovozněna, ovšem už pro polského zákazníka.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
12.03.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V březnu 2005 byl v České Třebové sešrotován "pilštyk" 735.227-1.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V České Třebové bylo v koloně neprovozních lokomotiv odstaveno i "šestikolo" 181.020-9. Nečekala ho ovšem šrotace, ale dostalo další příležitost k provozu. Bylo opraveno v DPOV Přerov a následně provozováno v Polsku.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Ještě pár řezů autogenem a bude ukončena šrotace vraku lokomotivy 735.228-9 v depu Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Ve svém domovském depu v České Třebové posunoval "čmelák" 771.164-1, toho času sloužící již 34 let od výroby.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Neprevádzkovaný rušeň 770.540-3 bol zachytený v České Třebové spolu s odstavenými "trojkami" r. 753.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací