Autor:
sbírka: Karel Šimek
Datum:
00.00.1974
Místo:
Depo Česká Třebová
Stroj E499.O08 čeká u točny v depu Česká Třebová na vytažení pod trolej.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
25.01.1978
Místo:
Depo Česká Třebová
V prostoru depa Česká Třebová - posledního domova šesté lokomotivy úspěšného typu Škoda 12E - bylo zachyceno její zničené torzo. E499.006 náležela depu Česká Třebová od opravy po nehodě 23. března 1972. 19. 12. 1977 došlo k najetí lokomotivy na konec stojícího nákladního vlaku u stanice Přelouč. Až 16. března 1978 došlo k jejímu zrušení a předání k likvidaci. Dle monografie pana Ivo Raaba lokomotiva najela 1 758 678 kilometrů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.07.1980
Místo:
Depo Česká Třebová
"Nákladní berta" T478.2055 odpočívala v depu Česká Třebová.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.04.1982
Místo:
Depo Česká Třebová
"Tyristorka" E458.1024 bola autorom zvečnená v depe Česká Třebová.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.05.1982
Místo:
Depo Česká Třebová
Prvá vyrobená "tyristorová žehlička" E458.1001 bola autorom zachytená v depe Česká Třebová.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.02.1983
Místo:
Depo Česká Třebová
V domovském depu v České Třebové odpočíval prototypový "albatros" E669.0001.
Autor:
Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Česká Třebová
Další pohled na značně poškozenou E 669.1055 před správkárnou domovského depa. Oprava lokomotivy musela být značně náročná a nákladná do stavu provozních lokomotiv byla zařazená až v roce 1987, kdy k 1. září 1987 byla zahájena oprava.
Autor:
Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Česká Třebová
Čelo lokomotivy E 669.1055. Pohled do provozní knihy LD Česká Třebová hlásí, že lokomotiva byla vyjmuta z provozních lokomotivy řady E 669.1 dne 6. srpna 1984.