Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Na další pokyny čeká českolipský "pilštyk" před výjezdem z místního depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Jeden z mnoha odstavených "pilštyků" 735.168-7 před českolipským depem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Zjavne už neprevádzkovaný "pilštyk" 735.251-1 postával v českolipskom depe.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
Svým nátěrem byla "fujara" 735.223-0 v českolipském depu nepřehlédnutelná. Snímek z roku 1997 dokumentuje stav, kdy už byl lesk její slávy pryč.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.04.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
V koloně neprovozních strojů byl v českolipském depu zvěčněn "pilštyk" 735.176-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.04.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
Osud stroje 735.195-0 byl na jaře roku 1997 již zpečetěn. V chladném dubnovém dni postával s mnoha svými odstavenými kolegy před českolipským depem, aby jen smutně přihlížel na ostatní provozní lokomotivy, které se budou vydávat na okolní tratě se svými vlaky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.04.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
Na točni depa Česká Lípa autorovi zapózovala nezameniteľná 742.454-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.04.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
Na svůj konec čekal stroj 753.009-0 v České Lípě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací