Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
20.11.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Koncem listopadu 2006 poctila lokomotiva 140.042-3 svojí návštěvou maloměřické depo, důvodem bylo vážení stroje po opravě.
Autor:
"Heinz"
Datum:
12.08.2007
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V Brně v maloměřickém depu vidíme odstavenou "laminátku" 230.048-1. Na první pohled se může zdát, že je to už odstavený vrak. Opak je pravdou, lokomotivu čeká ještě spoustu kilometrů v čele nákladních vlaků.
Autor:
"Heinz"
Datum:
15.10.2007
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Odstavená lokomotiva 750.225-5 čekala v depu v Maloměřicích na svůj odvoz za lepšími zítřky.
Autor:
Milan Vojtek
Datum:
12.12.2007
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
12. 12. 2007 byl, po opravě v Českých Velenicích, v Brně zavazován nově opravený kotel lokomotivy 475.101. V roce 2017 pak byla dokončena jeho generální oprava včetně výroby nové komunikační roury. V současné době je lokomotiva odstavena pro špatný technický stav tendru.
Autor:
Mgr. Andrej Ivanič
Datum:
02.04.2009
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Za krásného slunečního podvečera došlo k vzácnému setkání obou prototypových "bardotek" 751.001-9 a 751.002-7 v jejich domovské provozní jednotce Brno-Maloměřice.
Autor:
"Heinz"
Datum:
23.05.2009
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Odstavená "laminátka" 230.016-8 vyčkává spolu s dalšími stroji na výkony v nákladní dopravě. V pozadí se rozléhá vápencový kopec Hády.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
25.05.2009
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
740.533-5 v atraktívnom nátere bola zachytená pri posune v depe Brno-Maloměřice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
24.09.2009
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V roce 2008 odkoupily ČD od ZSSK elektrické vozy 560.015-0, 560.019-2 a vložené vozy 063.352, 063.353, 063.362, 063.365. Původní záměr o modernizaci v šumperských dílnách však nebyl nikdy realizován. Ještě značně kompletní 560.019-2 byla v depu Brno Maloměřice vyfotografována 24.9.2009, t.j. necelý rok po svém dotažení do ČR.