Autor:
David Prause
Datum:
30.04.2005
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Prototypové "eso" stojí na pracovišti v Maloměřicích společně s lokomotivou 363.171.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.2005
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Lokomotivy 363.002-7 + 363.158-7 před dalšími výkony v Brně-Maloměřicích.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
23.08.2005
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
"Brejlovec" 750.250-3 stojí odstaven v depu Brno-Maloměřice a jeho osud se zdá býti zpečetěn. Ovšem zdání klame, tato lokomotiva v roce 2008 prošla v CZ LOKO Česká Třebová rekonstrukcí na 753.729-3.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
09.03.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Ne zrovna jarní počasí zachytáva prototypovou laminátku 230.001-0 v maloměřickém depu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
09.03.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Kolona brněnských laminátek v domovském depu v čele se strojem 230.026-7, za ní pak 230.107-5, 230.073-9, 230.081-2, 230.110-9
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
06.07.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Laminátka 230.095-2 byla odstavena od července roku 2003, kdy v Přibyslavi došlo ke stržení trakčního vedení, při kterém došlo k poškození střechy hnacího vozidla včetně strojovny.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
05.09.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Maloměřické depo bylo po dlouhá desetiletí výhradním domovem lokomotiv řady 230, zde byl také při opravě zdokumentován stroj 230.042-4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
05.09.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
1.9.2006 došlo v úseku Jaroměřice nad Rokytnou - Moravské Budějovice ke střetu 810.478-8 s traktorem. Snímek poškozeného vozu vznikl v severní hale maloměřického depa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací