Autor:
Jnd
Datum:
20.07.2000
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Neprovozní T334.0089 byla vyfocena z nadhledu v depu Brno-Maloměřice, společnost jí dělala 742.250-4.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
15.11.2002
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V depu Brno-Maloměřice před dalšími výkony odpočíval "velký hektor" 721.198-0.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
23.11.2002
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Už značne nekompletná 230.037-5 postávala v maloměřickom depe koncom novembra 2002.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.01.2004
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Snímek zachytává stav lokomotivy 230.038-2 necelý měsíc po nehodě, ke které došlo nedaleko stanice Světlá nad Sázavou.
Autor:
Pavel Kment
Datum:
25.09.2004
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
242.238-4 byla zachycena zakryta zvedáky v depu Brno-Maloměřice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2004
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Stroj 230.062-2 postihla nemilá událost v prosinci roku 1994. když u stanice Sklené nad Oslavou najel do kusu spadlé skály. Snímek pořízený, s odchylkou pár dnů, přesně 10 let let po nehodě dokladuje stav této lokomotivy, která stála odstavená v maloměřickém depu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2004
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Nekompletní torzo laminátky 230.014-3 odstavené v depu Brno Maloměřice, v pozadí mladší 230.062-2.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
26.12.2004
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Vzhledově velmi pěkné dvojče "laminátek" 230.059-8+230.057-2 bylo zdokumentováno v domovském depu v Brně-Maloměřicích.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací