Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.07.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Na snímke rušňa 771.151-8, odstaveného v domovskom depe v Maloměřicích, dobre vyniká mohutnosť tohto radu.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
08.07.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Zúbožený vrak "laminátky" 230.010-1 bol zvečnený v depe v Maloměřicích.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
08.07.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Torzo už len vzdialene pripomínajúcu pôvodnú "laminátku" 230.011-9 autor zadokumentoval vyložené na plošinovom vozni v depe v brnenských Maloměřicích.
Autor:
Jnd
Datum:
05.08.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Mezi "laminátkami" byla v "Majlontě" odstavena neprovozní lokomotiva T334.0089.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.06.1999
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Vrak lokomotivy 735.172-9 připomínal zašlou slávu v depu Brno-Maloměřice, kde i tyto stroje měly dlouho své nezastupitelné místo.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.06.1999
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Vrak lokomotivy 735.083-8 (vpravo) a dalších, zdokumentoval autor v depu v Brně-Maloměřicích. Vlevo lze rozeznat místní 735.084-6.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.06.1999
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Jediná brněnská "fujara" s EDB byla 735.012-7. Na snímku autora ji vidíme už odstavenou z provozu v Brně-Maloměřicích.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
25.09.1999
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Na okraji maloměřického depa byly odstaveny "laminátky" 230.050-7 a 230.007-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací