Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.1990
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
V objetí "pilštyků" se v hornoheršpickém depu ocitla místní 830.054-3.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
08.04.1991
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
"Pilštyk" 735.045-7 čekal na další nasazení v depu Brno-Horní Heršpice.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
19.09.1993
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Před dolní remízou pobočného depa v Brně-Horních Heršpicích postávala dopoledne 19. 9. 1993 lokomotiva 751.150-4 a motorový vůz 830.054-3. Obě vozidla patřila do stavu tehdejšího LD Brno-Maloměřice.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
19.09.1993
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Před dolní remízou pobočného depa v Brně-Horních Heršpicích postávala dopoledne 19. 9. 1993 lokomotiva 751.150-4 a motorový vůz 830.054-3. Obě vozidla patřila do stavu tehdejšího LD Brno-Maloměřice.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.04.1999
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Pod výpravní budovou v Brně-Horních Heršpicích posunovalo "malé lego" 704.003-3, které bylo v místním depu nasazeno na topírenském posunu.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
28.08.2000
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Neprovozní 830.093-1 byla vyfocena v depu Brno-Horní Heršpice, ovšem neznamenalo to její konec, protože se po opravě ještě podívala do čela mnoha spěšných a osobních vlaků.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
30.12.2000
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
Po vykonaní prevádzkového ošetrenia bol v depe v Horních Heršpicích zachytený prototypový "krokodýl" 850.001-9.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
25.05.2001
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
U depa v Horních Herpšicích stály neprovozní "dvaašedesátky" 830.091-5 a 830.098-0. Zatímco vyhořelá "091" se do provozu už nevrátila, její mladší kolegyně po opravě ještě odvedla kus práce.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací