Depo Břeclav

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1989
Místo: Depo Břeclav

V břeclavském depu byla během opravy zastižená otrokovická lokomotiva T466.0013.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.06.1989
Místo: Depo Břeclav

Vzorně udržovaná lokomotiva T458.1203 sjížděla z točny břeclavského depa.

Autor: Josef Mandys
Datum: 25.06.1989
Místo: Depo Břeclav

Velkolepých oslav 150 let železnice v Československu se v Břeclavi zúčastnila i parní lokomotiva 433.002 z LD Valašské Meziříčí.

Autor: Josef Mandys
Datum: 25.06.1989
Místo: Depo Břeclav

V červnu a červenci 1989 proběhlo 150. let železnice na našem území, kde byla v prostoru depa Břeclav pořádána velká výstava parních lokomotiv. Zúčastnila se jich i námi sledovaná 477.060, které tím pomalu končilo putování po výstavách. V roce 1988 byla vedena jednání o zapůjčení lokomotivy do kolektivu nadšenců depa Veselí nad Moravou, kteří chtěli provozovat provozní parní lokomotivu. Nakonec se do jejich péče podařilo získat jiný stroj - EP1000 č. 32 ze SONP Kladno, která bude v tomto roce poprvé předvedena veřejnosti. 477.060 byla pak dlouhé roky v péči nadšenců depa Bohumín, které lokomotiva opustila v roce 2007, kdy byla převezena do nového depozitáře NTM v Chomutově.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.07.1989
Místo: Depo Břeclav

Topírenský posun v břeclavském depu zajišťoval "skokan" 702.060-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Depo Břeclav

Novým lakem vonící lokomotiva 242.247-5 čekala u jižních hranic břeclavského depa na další výkony.

Autor: Ivo Raab
Datum: 30.08.1991
Místo: Depo Břeclav

U točny břeclavského depa byl vyfocen domácí stroj T458.1192, který ještě v roce 1991 nesl původní označení.

Autor: Milan Vojtek
Datum: 05.03.1996
Místo: Depo Břeclav

Motorový vůz 831.085-6 ukončil svou provozní kariéru dne 22.2.1996, kdy v podstatě celý vyhořel ve Valticích při nasazení na osobním vlaku Os 4514. Na snímku ze dne 5.3.1996 je již v domovském depu v Břeclavi a tou dobou je již rozhodnuto, že nebude opravován, ovšem i tak odsloužil úctyhodných 44 let.