Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1998
Místo:
Depo Břeclav
V Břeclavi byl zachycen udržovaný čmelák 771.009-8, který vyčkával na svou další práci.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
27.05.1998
Místo:
Depo Břeclav
V samotném závěru své provozní kariéry byl u jižní točny břeclavského depa vyfocen místní "pilštyk" 735.081-2.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
20.10.1998
Místo:
Depo Břeclav
Přehlídku strojů 702.029-0, 735.268-5 a 742.334-6 v břeclavském depu vyfotografoval autor koncem října roku 1998.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
20.10.1998
Místo:
Depo Břeclav
Na tzv. "koleji smrti" v břeclavském depu čekal na další osud nejen stroj 735.009-3. Všimnout si můžeme malých žaluzií pro EDB, které vidíme i na protější kapotě, která patřila stroji 735.015-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
20.10.1998
Místo:
Depo Břeclav
Jedna z několika odstavených lokomotiv řady 735 na koleji "smrti" v břeclavském depu. Stroj 735.015-0 patřil do ověřovací série, která čítala 25 kusů.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
20.10.1998
Místo:
Depo Břeclav
Na koleji "smrti" v břeclavském depu vidíme na čele konvoje dalších "pielsticků" i vysloužilý stroj 735.014-3.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
08.03.1999
Místo:
Depo Břeclav
Na další výkony čekala v depu v Břeclavi fujara 735.268-5. Za všimnutí stojí pozůstatek minulého režimu na čele lokomotivy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.03.1999
Místo:
Depo Břeclav
U staré točny v břeclavském depu vyčkávaly na další osud vraky lokomotiv 735.098-6 a 721.192-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací