Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2015
Místo:
Depo Bratislava východ
Mezi výkony odpočívá v depu na Randezi místní 742.005-2, jak je patrné ze snímku je stroj atypický provedením litých tabulek s inventárním označením.
Autor:
"Heinz"
Datum:
07.07.2015
Místo:
Depo Bratislava východ
"Eso" 363.104-1 sa predstavuje po čiastočnej rekonštrukcií, pri ktorej bolo dosadené napríklad dvojčlenné ovládanie, v depe Bratislava východ.
Autor:
"Heinz"
Datum:
07.07.2015
Místo:
Depo Bratislava východ
Rušeň 363.090-2 postával na "Rendezi" (RD Bratislava-východ) spolu s mladším súrodencom 363.102.
Autor:
"Heinz"
Datum:
07.07.2015
Místo:
Depo Bratislava východ
Z prevádzky už odstavená 210.071-7 bola zadokumentovaná v depe Bratislava východ.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2016
Místo:
Depo Bratislava východ
Dlouhodobě neprovozní 240.131-3 postávala v areálu depa Bratislava východ. Šance na další provozní život tohoto stroje ožila v roce 2018, kdy byl stroj odprodán společnosti Loko Trans Brno.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2016
Místo:
Depo Bratislava východ
Nedlouho po provedené opravě vyššího stupně, opatřená lakem II, vyčkává v depu Bratislava východ 751.208-0 na svůj výkon.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2016
Místo:
Depo Bratislava východ
Novotou vonící 361.124-1 byla vyfotografována v Bratislavě na "východném" těsně po dotažení z ŽOS Vrútky. Lokomotiva vznikla rekonstrukcí stroje 163.115-9, původně vyrobeného jako 162.030-1. Po vyřízení potřebné legislativy byl stroj nasazen v druhé polovině května do pravidelného provozu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2016
Místo:
Depo Bratislava východ
Jedním z mnoha dlouhodobě odstavených strojů řady 240 byla i 240.137-0, naděje na další život svitla v březnu 2018, kdy byla lokomotiva přepravena do ŽOS Vrútky, kde zatím vyčkává na svoji další, zatím nejistou, budoucnost.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací