Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
23.07.1977
Místo:
ČKD Praha
Na vlečce ČKD Praha autor zachytil "hydrauliku" T212.1577.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
14.5.1978
Místo:
ČKD Praha
Na vlečce ČKD Praha byla zastižena prototypová "čtverka" T478.4001, zřejmě tam byla na reklamaci.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
14.05.1978
Místo:
ČKD Praha
T466.2040 byla zachycena na vlečce ČKD Praha, zřejmě zde byla na garanční opravě.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
18.06.1978
Místo:
ČKD Praha
"Velký hektor" T458.1508 byl dne 18.6.1978 zachycen na vlečce firmy ČKD Praha, kam byl přitažen na opravu.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
18.06.1978
Místo:
ČKD Praha
Již po opravě a v novém laku byla na vlečce ČKD Praha vyfocena lokomotiva T458.1501. Vlevo stojí zajímavá lokomotiva - prototyp T476.0501.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
17.08.1979
Místo:
ČKD Praha
Na garanční opravě byla při pobytu na vlečkovém kolejišti ČKD Praha vyfocena lokomotiva T448.0643, která zde byla vyrobena před rokem ( 1978 ) a obdržela výrobní číslo 10404. Dodána byla Severočeských hnědouhelných dolů n.p., kde sloužila až do své rekonstrukce v roce 2002, kdy se z ní následně stala 744.702.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
17.08.1979
Místo:
ČKD Praha
T478.4012 byla v srpnu roku 1979 na garanční opravě v ČKD Praha.
Autor:
Jiří Caska
Datum:
20.04.1980
Místo:
ČKD Praha
Obě prototypové lokomotivy T499.0001 + T499.0002 na vzácném snímku pořízeném v areálu ČKD v Praze. Stroj s číslem 0001 byl v té době už neprovozní po požáru, který prodělal v závěru listopadu roku 1979.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací