Chrudim

Autor: Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum: 00.00.1975
Místo: Chrudim

Žilina, Kladno, Brno-dolní a pak Brno-Maloměřice, Bohumín, krátce na výpomoc LD Ostrava, 11. 2. 1970 Nymburk a velmi rychle na to - 14. října téhož roku - Havlíčkův Brod. To je výčet domovů pro lokomotivu 534.0307, která právě zastavila s osobním vlakem ve stanici Chrudim. Je zachycena v roce jejího definitivního konce, neboť v dubnu 1975 je z provozu odstavena a 17. 6. 1976 zrušena. Zanikla v Brně Modřicích v roce 1977.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 29.09.1979
Místo: Chrudim

Na výstavě kolejových vozidel v Chrudimi městě nemohla chybět ani nově lakovaná lokomotiva T478.3373.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1990
Místo: Chrudim

Brejlovec 753.040-5 u Chrudimi v čele vlaku osobní dopravy.

Autor: Petr Zitko
Datum: 00.12.1993
Místo: Chrudim

V prosinci roku 1993 se přes přejezd v Chrudimi městě pomalu sune lokomotiva 752.057-0 s odpoledním manipulákem do Holic. Čekající Škoda 110L a budova sladovny v Chrudimi s charakteristickými komíny jsou němými svědky tehdy běžného, ale dnes už neopakovatelného výjevu.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1995
Místo: Chrudim

752.071-1 ve stanici Chrudim.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 04.04.1997
Místo: Chrudim

S uceleným vlakem vozů Falls se blíží k Chrudimi barča 751.374.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 20.06.1997
Místo: Chrudim

Tytam jsou časy nasazování řady 753 v nákladní dopravě na trati Pardubice - Havlíčkův Brod a také nadobro zmizely přímé nákladní vlaky mezi těmito městy. Nyní je trať rozdělena na dvě nákládní "zóny". Jedna je z Havlíčkova Brodu po stanici Ždírec nad Doubravou a druhá z Pardubic Rosic nad Labem po stanici Hlinsko v Čechách. Na snímku z léta 1997 vidíme unifikovanou 750.227 v čele pestré "směsky" před stanicí Chrudim.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 22.09.1997
Místo: Chrudim

Na postrku nákladního vlaku u Chrudimi vidíme na sklonku léta toho času místní 753.227.