Autor:
Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum:
00.00.1975
Místo:
Chrudim
Žilina, Kladno, Brno-dolní a pak Brno-Maloměřice, Bohumín, krátce na výpomoc LD Ostrava, 11. 2. 1970 Nymburk a velmi rychle na to - 14. října téhož roku - Havlíčkův Brod. To je výčet domovů pro lokomotivu 534.0307, která právě zastavila s osobním vlakem ve stanici Chrudim. Je zachycena v roce jejího definitivního konce, neboť v dubnu 1975 je z provozu odstavena a 17. 6. 1976 zrušena. Zanikla v Brně Modřicích v roce 1977.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
29.09.1979
Místo:
Chrudim
Na výstavě kolejových vozidel v Chrudimi městě nemohla chybět ani nově lakovaná lokomotiva T478.3373.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
00.00.1990
Místo:
Chrudim
Brejlovec 753.040-5 u Chrudimi v čele vlaku osobní dopravy.
Autor:
Petr Zitko
Datum:
00.12.1993
Místo:
Chrudim
V prosinci roku 1993 se přes přejezd v Chrudimi městě pomalu sune lokomotiva 752.057-0 s odpoledním manipulákem do Holic. Čekající Škoda 110L a budova sladovny v Chrudimi s charakteristickými komíny jsou němými svědky tehdy běžného, ale dnes už neopakovatelného výjevu.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
04.04.1997
Místo:
Chrudim
S uceleným vlakem vozů Falls se blíží k Chrudimi barča 751.374.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
20.06.1997
Místo:
Chrudim
Tytam jsou časy nasazování řady 753 v nákladní dopravě na trati Pardubice - Havlíčkův Brod a také nadobro zmizely přímé nákladní vlaky mezi těmito městy. Nyní je trať rozdělena na dvě nákládní "zóny". Jedna je z Havlíčkova Brodu po stanici Ždírec nad Doubravou a druhá z Pardubic Rosic nad Labem po stanici Hlinsko v Čechách. Na snímku z léta 1997 vidíme unifikovanou 750.227 v čele pestré "směsky" před stanicí Chrudim.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
22.09.1997
Místo:
Chrudim
Na postrku nákladního vlaku u Chrudimi vidíme na sklonku léta toho času místní 753.227.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací