Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
03.05.2013
Místo:
České Budějovice
Nejedná se o pravidelný vlak Wien - Gmünd - České Budějovice, nýbrž o jeden z poslední výkonů motorové legendy českobudějovického depa 749.100-4 "posun - myčka". Jelikož myčku v osobním nádraží vzal již čas, přesunulo se mytí osobních vozů na takzvanou "sračkárnu" v nákladním nádraží. A z důvodu rozsáhlé rekonstrukce pražského zhlaví žst. České Budějovice, musí být umyté vozy vytlačeny do velenické tratě a přes nadjezd kolem depa vozeny z nákladního nádraží do osobního nádraží. Nutno podotknout, že již v této době strojvedoucí neustále upozorňovali na kovové cinkání v motoru. Což se tomuto "Poslednímu mohykánu" (v té době jediný provozní stroj v LD České Budějovice řady 749) stalo osudným. Dne 3.6.2013 na vlaku Os 8117 České Budějovice - Nové Údolí v žst. Polečnice dochází k vyfouknutí těsnění pod šestou hlavou, píst je poškozen od uvolněného ventilu a olej se dostává do vody. Lokomotiva ztrácí tlak oleje.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
30.09.2016
Místo:
České Budějovice
Na vlečce kovošrotu firmy Mosled s.r.o. v Českých Budějovicích je k posunu nasazován udržovaný "puklík" T212.0528.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
30.09.2016
Místo:
České Budějovice
Vrak lokomotivy T212.0542 byl zachycen dne 30.9.2016 na vlečce kovošrotu Mosled s.r.o. v Českých Budějovicích.
Autor:
David Prause
Datum:
18.05.2017
Místo:
České Budějovice
Rušeň 210.058-4 bol zvečnený v Českých Budějovicích pri výkone staničného posunu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací