Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
80. léta
Místo:
České Budějovice
Zubožený vrak "sergeje" T679.1295 byl zdokumentován v Českých Budějovicích.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
09.09.1976
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích zajišťoval staniční posun na osobním nádraží zánovní "jezevec" S458.0026, který u ČSD sloužil teprve třetím rokem.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.10.1983
Místo:
České Budějovice
Českobudějovický "pilštyk" T466.0070 byl vyfocen nedaleko od svého domovského depa se soupravou nákladních vozů.
Autor:
Petr Kubelka
Datum:
00.00.1985
Místo:
České Budějovice
Zdické T478.3 zajížděly dříve až do Českých Budějovic, odkud tahaly rychlíky do Mostu. Jednou z nich byla i T478.3218, která byla vyfocena přímo na nádraží města, které je proslavené pivem Budvar.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
08.07.1987
Místo:
České Budějovice
V roli posunovací zálohy ve stanici České Budějovice, byla zdokumentovaná lokomotiva S458.0003.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.10.1987
Místo:
České Budějovice
Dne 11.10.1987 byl v domovských Českých Budějovicích vyfocen "brejlovec" T478.3252.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.10.1987
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích odpočíval "jezevec" S458.0036, patřící do stavu místního depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.04.1989
Místo:
České Budějovice
Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací