Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Česká Třebová
První lokomotiva řady 130 se chystala ve stanici Česká Třebová k další postrkové práci. Po vyfotografování odjela do stanice Zámrsk.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Česká Třebová
Ve stanici Česká Třebová zachytil autor odstupující stroj 754.076-8, který právě dorazil s rychlíkem.
Autor:
David Prause
Datum:
20.03.1996
Místo:
Česká Třebová
Klasika z poloviny devadesátých let, kdy byla nejen stanice Česká Třebová vždy plná "šestikoláků". Autor zde zaznamenal kromě lokomotivy 181.115 také 182.059-6.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
20.09.1997
Místo:
Česká Třebová
Lokomotivy 181.030 a 181.026 projížděly dne 20. 9. 1997 po 100. vjezdové koleji do České Třebové.
Autor:
David Prause
Datum:
28.10.1997
Místo:
Česká Třebová
"Prototypový šestikolák" 180.002-8 vyčkává v České Třebové na další práci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Česká Třebová
Už sešlá a opotřebovaná lokomotiva 181.074-6 byla zdokumentovaná autorem v České Třebové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Česká Třebová
Svou mohutnost a délku představoval v České Třebové stroj 771.187-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Česká Třebová
S lokomotivami řady 180, resp. pouze se strojem 180.002-8 jsme se v devadesátých letech mohli setkávat běžně v provozu. V listopadu 1997 se s ním autor setkal ve své domovské stanici Česká Třebová. Nasazován byl na nákladní vlaky, většinou jako záskok za řadu 181 a to velmi často na přetahy v uzlu Česká Třebová a dispečerské výkony, značené i jako "D1".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací