Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Česká Třebová
Pod monumentální výpravní budovou byla vyfocena českolipská lokomotiva T466.0236, která se vracela z dílen a v novém laku. Zároveň sebou vezla motorový vůz M152.0, který si prošel stejnou procedúrou.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
01.02.1988
Místo:
Česká Třebová
Stroj E499.0051 v čele nákladního vlaku v uzlu Česká Třebová.
Autor:
Jiří Adolf
Datum:
10.06.1988
Místo:
Česká Třebová
Ve stanici Česká Třebová vyfotil pan Jiří Adolf lokomotivu T448.0510, která se vracela po opravě ze ŽOS na domovskou vlečku.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1990
Místo:
Česká Třebová
Do České Třebové přijíždí nákladní vlak se "šestikolákem" 181.148-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.1990
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byla na některém z mnoha staničních posunů nasazena "tyristorka" E458.1030.
Autor:
"Heinz"
Datum:
00.08.1990
Místo:
Česká Třebová
"Žehlička" E458.0020 posunuje v České Třebové v rámci výkonu "Z4".
Autor:
"Heinz"
Datum:
15.08.1990
Místo:
Česká Třebová
Ve stanici Česká Třebová byly zdokumentované hned dvě lokomotivy řady 181. Ty byly dlouho spojené především s DKV Česká Třebová, které je nasazovala na nákladní vlaky od Berouna přes Prahu až k Ostravě. Staly se symbolem spolehlivosti a byly velmi oblíbené. Jedna z nich, stroj 181.080-3, který je na snímku, patřil do druhé výrobní série, ikdyž číslo po něm (081) patřilo do první výrobní série.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.09.1990
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byla s vojenským transportem vyfocena místní 181.133-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací