Autor:
Aleš Krška
Datum:
22.11.2011
Místo:
Česká Třebová
810.665-0 byla odstavena v kusé "poštovní" koleji v České Třebové.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
24.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Na další nasazení v nákladní dopravě čekalo v České Třebové "eso" 363.075-3.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Z areálu firmy CZ Loko Česká Třebová se při posunu podívala do stanice i rozpracovaná 754.028-9, která procházela hlavní opravou spojenou s modernizací.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2011
Místo:
Česká Třebová
Směsný Pn vlak do Ostravy čeká v České Třebové na provedení zkoušky brzdy. V jeho čele je dříve domácí, v době pořízení snímku už ostravská, 130.025-0 a hned za ní je řazen "peršing" 163.012-8, který byl tažen na rekonstrukci do PARSu Šumperk, odkud už vyjel jako 363.512-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2011
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové stál cisternový vlak pro Lhotku nad Bečvou ( firma Deza ), který měl v čele ústeckou 122.013-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2011
Místo:
Česká Třebová
810.325-1 opouští s osobním vlakem 2. nástupiště stanice Česká Třebová.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.12.2011
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové stály na ohřevu vedle sebe 730.009-8 a 730 017-1, oběma se tou dobou už blížil konec provozu u Carga.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací