Autor:
Petr Štembírek
Datum:
13.05.2011
Místo:
Česká Třebová
Jedno květnové odpoledne se do čela Os 5042 z České Třebové do Chocně dostal vzhledově atraktivní "peršing" 163.234-8, na snímku projíždí odbočkou Parník.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.06.2011
Místo:
Česká Třebová
Z firmy CZ LOKO Česká Třebová vyjel na zkušební jízdu "batoh" 742.262-9. Pár dní poté byl vystaven v Ostravě na výstavě Czech Raildays.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
22.11.2011
Místo:
Česká Třebová
810.665-0 byla odstavena v kusé "poštovní" koleji v České Třebové.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
24.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Na další nasazení v nákladní dopravě čekalo v České Třebové "eso" 363.075-3.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Z areálu firmy CZ Loko Česká Třebová se při posunu podívala do stanice i rozpracovaná 754.028-9, která procházela hlavní opravou spojenou s modernizací.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.11.2011
Místo:
Česká Třebová
Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2011
Místo:
Česká Třebová
Směsný Pn vlak do Ostravy čeká v České Třebové na provedení zkoušky brzdy. V jeho čele je dříve domácí, v době pořízení snímku už ostravská, 130.025-0 a hned za ní je řazen "peršing" 163.012-8, který byl tažen na rekonstrukci do PARSu Šumperk, odkud už vyjel jako 363.512-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2011
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové stál cisternový vlak pro Lhotku nad Bečvou ( firma Deza ), který měl v čele ústeckou 122.013-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 1. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací