Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
08.06.2007
Místo:
Česká Třebová
Ve čtvrtek 20.7.1978 převzaly ČSD ve Škodě Plzeň lokomotivu výrobního čísla 7157, zařazenou následně do stavu depa Praha-střed pod označením E499.2010. Na uvedení do provozu si sice musela ještě nějaký ten týden počkat, ovšem po technicko - bezpečnostní zkoušce, vykonané až 5.října 1978, už mohla být nasazena do provozu na hlavním tahu mířícím z Prahy na východ Československa. Na snímku z 8. června 2007 je již jako 150.010-7 zachycena během zastavení ve stanici Česká Třebová.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
25.07.2007
Místo:
Česká Třebová
"Peršing" 163.017-7 prováží uzlem Česká Třebová nákladní expres složený z kontejnerových vozů.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.04.2008
Místo:
Česká Třebová
Čerstvě po dokončené modernizaci se u areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová představil "brejlovec" 753.722-8, který byl původně 753.075-1.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
13.06.2008
Místo:
Česká Třebová
742.174-6 byla po dokončení hlavní opravy vytažena z areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová, kde ji autor snímku zdokumentoval.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Česká Třebová
742.289-2 byla přistavena na provedení opravy k areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
07.10.2008
Místo:
Česká Třebová
S uceleným vlakem Pn 48251, loženým pracími prášky z Rakovníka, se blíží k odbočce Parník poslední "nátěrově unifikovaná" lokomotiva 122 022-7.
Autor:
Tomáš Ságner
Datum:
09.10.2008
Místo:
Česká Třebová
742.289-3 v rámci zkušebních jízd po opravě projíždí v základním laku okolo areálu firmy CZ LOKO v České Třebové.
Autor:
Tomáš Ságner
Datum:
23.10.2008
Místo:
Česká Třebová
Ještě nedokončená 753.751-7 se proháněla v rámci zkušebních jízd po žst.Česká Třebová. Lokomotiva byla první své řady, která byla určena pro firmu ČD Cargo a původem pochází z 750.156-2.