Autor:
David Maštalíř
Datum:
25.05.2006
Místo:
Česká Třebová
Vrak motorového vozu 810.591-8 byl zastižen ve stanici Česká Třebová. Je až k nevíře, že byl posléze předělán v PARSu Šumperk na 814.206-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.06.2006
Místo:
Česká Třebová
Ve společnosti "peršana" 163.016 postávala lokomotiva 182.072-9 v České Třebové a vyčkávala na svůj další výkon zpátky na Ostravsko. Za povšimnutí stojí pozadí snímku, kde právě posunoval jeden z posledních provozních hektorů v roce 2006 u ČD 721.152.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
810.557-9 projíždí jako Os 24735 okolo českotřebovského depa.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Za depem v České Třebové byl vyfocen "brejlovec" 753.100-7, který po zrušení sloužil jako zdroj náhradních dílů ve Valašském Meziříčí a následně byl převezen na sešrotování.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
"Peršing" 163.016-9 je nachystán na postrku nákladního vlaku k odjezdu z České Třebové.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Ústecká "uhelka" 121.002-0 stála v České Třebové na čele kolony zrušených lokomotiv a čekala s nimi na přistavení ke šrotaci v místním depu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Jedním z mnoha vozidel čekajících ve vjezdové skupině žst. Česká Třebová na rozložení byla i laminátka 230.037-5.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Kolej číslo 114 ve vjezdové skupině žst. Česká Třebová byla po nějakou dobu vyhrazena pro vozidla určené k likvidaci, jedním z nich byl i "hektor" 720.038-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací