Autor:
Petr Malý
Datum:
23.12.2003
Místo:
Česká Třebová
Žehlička 110.020-5 při posunu v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byl zdokumentován lokomotivní vlak složený ze dvou "šestikoláků" 182.121-4+182.100-8, pro které to byla již jen labutí píseň nasazování pod Českými drahami, čekalo je odstavení a následná polonizace.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
"Velký hektor" 721.159-2 čekal na třebovském ranžíru na přistavení do místního depa k sešrotování.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
22.04.2005
Místo:
Česká Třebová
Od 3. nástupiště v České Třebové odjížděl osobní vlak vedený domácím "peršingem" 163.065-6.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.05.2005
Místo:
Česká Třebová
Novým lakem vonící "hrbatá" 130.028-4 se dne 2.5.2005 ukázala v domovské České Třebové.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
30.09.2005
Místo:
Česká Třebová
"Motor" 810.060-4 čakal na českotřebovskom nádraží na čas svojho odchodu s osobným vlakom.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.05.2006
Místo:
Česká Třebová
Dne 24.3.1988 převzalo v ČKD Praha lokomotivní depo Nymburk dvojici lokomotiv 730.016 a 017, které v jeho stavu doplnily pětici lokomotiv inventárních čísel 008 až 012, vyrobených a dodaných o tři roky dříve. Zajímavostí je, že i přes to, že v době dodání lokomotiv 730.016 a 017 už platil nový systém označování hnacích vozidel ČSD, byly tyto stroje z výroby osazeny tabulkami se starým, v té době už vlastně neplatným označením T457.0016 a T457.0017. Paradoxem také je, že o tři měsíce dříve z ČKD dodávané stroje řady 743, už tabulky s novým řadovým označením z výroby osazené měly. Na snímku z 22. května 2006 se už notně ošuntělá lokomotiva 730.016-3 představuje v České Třebové. Později se právě tato lokomotiva, společně se sesterským strojem inventárního čísla 015, jako jediní zástupci své řady dočkaly nalakování do modrého korporátního nátěru ČD Cargo.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.05.2006
Místo:
Česká Třebová
Bývalý ostravský čmelák 771.105-4 postával 22. května 2006 v odstavném kolejišti přiléhajícímu k depu v České Třebové a čekal až na něj přijde řada a zakousne se do něj plamen autogenu. I pro něj byla Česká Třebová stanicí konečnou.