Autor:
Petr Malý
Datum:
23.12.2003
Místo:
Česká Třebová
Ještě v původním nátěru byl zachycen motorový vůz 810.557-9 ve stanici Česká Třebová. Jednalo se o vlak Os 14709 do Skalice nad Svitavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.12.2003
Místo:
Česká Třebová
Žehlička 110.020-5 při posunu v České Třebové.
Autor:
Karel Furiš
Datum:
30.12.2004
Místo:
Česká Třebová
U třetího nástupiště v České Třebové byl k odjezdu nachystán osobní vlak směrem na Moravskou Třebovou a v jeho čele byla domácí "osmsetdesítka" 810.056-2.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byl zdokumentován lokomotivní vlak složený ze dvou "šestikoláků" 182.121-4+182.100-8, pro které to byla již jen labutí píseň nasazování pod Českými drahami, čekalo je odstavení a následná polonizace.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
"Velký hektor" 721.159-2 čekal na třebovském ranžíru na přistavení do místního depa k sešrotování.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
22.04.2005
Místo:
Česká Třebová
Od 3. nástupiště v České Třebové odjížděl osobní vlak vedený domácím "peršingem" 163.065-6.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.05.2005
Místo:
Česká Třebová
Novým lakem vonící "hrbatá" 130.028-4 se dne 2.5.2005 ukázala v domovské České Třebové.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
30.09.2005
Místo:
Česká Třebová
"Motor" 810.060-4 čakal na českotřebovskom nádraží na čas svojho odchodu s osobným vlakom.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 1. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací