Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.10.1979
Místo:
Česká Lípa hl.n.
První sériový "brejlovec" T478.3013 byl z výroby dodán do depa Děčín. Na snímku je zachycen v České Lípě hl.n., v pozadí je i některá z tamních "dvaašedesátek" nízkého čísla.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.10.1979
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Celočervená T478.1093 postávala ve stanici Česká Lípa.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.10.1980
Místo:
Česká Lípa hl.n.
"Sergej" T679.1533 stál na postrku nákladního vlaku v České Lípě.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.10.1980
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V České Lípě byl na staničním posunu nasazen "malý "hektor" T435.0037.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.09.1984
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Liberecká M262.0235 zastavila s osobním vlakem v České Lípě.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
22.01.1991
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V domovské České Lípě byl na kraji roku 1991 vyfocen "brejlovec" 753.346-6, který byl nedlouho poté přistaven do ŽOS Zvolen k rekonstukci na řadu 750.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.09.1994
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V České Lípě hl.n. pózovala místní "fujara" 735.072-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.09.1994
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V České Lípě vedle sebe pózovaly místní "fujary" 735.292-5 a 735.056-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací