Autor:
Martin Varga
Datum:
19.05.1998
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.
Autor:
"Pavel Mitro & spol."
Datum:
15.08.1998
Místo:
Česká Lípa hl.n.
S rychlíkem z Rumburka do Nymburka na snímku autora, opouští Českou Lípu brejlovec 753.208-8 a ubírá se směrem na Bakov nad Jizerou.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
12.08.2000
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Rychlík 897 zastavil v České Lípě a dovezla ho "děčínská" 750.250-3.
Autor:
Petr Malý
Datum:
08.08.2001
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Z Liberce do České Lípy před malou chvílí přijel osobní vlak Os 6108, který vedla "veselá kráva" 714.009-8.
Autor:
Petr Malý
Datum:
13.12.2001
Místo:
Česká Lípa hl.n.
S nákladním vlakem od Rumburku přijel do své domovské stanice v České Lípě stroj 750.176-0.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.12.2001
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Do České Lípy právě vjíždí osobní vlak Os 6611 z Děčína do Bakova nad Jizerou vedený "brejlovcem" 750.061-4.
Autor:
Petr Malý
Datum:
06.02.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Z České Lípy právě odjíždí děčínský brejlovec 750.410-3 jako náhrada za turnusovou "rakev" řady 843 s rychlíkem č.897 do Liberce. Dnes historický snímek nejen kvůli neexistujícímu stroji i soupravě ale vzhled změnilo i samotné hlavní nádraží v České Lípě.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.04.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Dnes již skoro nepředstavitelná věc, kdy v každé větší stanici bývalo náplní práce místní zálohy i častý posun s osobními vozy. Konkrétně v České Lípě to byl posun s přípojnými vozy řady 010 Baafx. Krátce po návratu z dílen tato úloha připadla místnímu stroji 742.225-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací