Autor:
Jiří Bízek
Datum:
90. léta
Místo:
Cebiv
Vůz 810.383-0 byl v Plzni vždy letmo. Na Bezdružické trati jen střídal turnusové stroje. Na snímku ho vidíme jako vlak Os 27307 ve stanici Cebiv. Zvláštností u tohoto stroje bylo barevné schéma. Místo tmavé červeně byla použita rumělková červená, používaná u střídavých elektrických.
Autor:
Jiří Bízek
Datum:
80. léta
Místo:
Cebiv
První úspěšné československé motorové lokomotivy T 435.0 přezdívané Hektor, se nesmazatelně zapsaly do historie mnoha českých lokálek. Díky své jednoduché a odolné konstrukci, spolehlivosti, vhodného výkonu a příznivé hmotnosti kralovaly nejedné trati až do konce osmdesátých let minulého století. Stroj T435.0136 patřil k turnusovým na trati do Bezdružic. Autor ho zachytil ve stanici Cebiv, kde se pravděpodobně v ten okamžik projednával posun.
Autor:
Jiří Bízek
Datum:
00.00.1995
Místo:
Cebiv
Poslední turnusová lokomotiva nákladní dopravy na trati do Bezdružic byla 742.036-7. Její působení zde trvalo od 13. dubna 1994 a skončilo s platností GVD 1994/1995. Tehdy skončil i nákladní turnus místní "strojovky". Manipulační vlaky zajížděly od té doby většinou jen do stanice Cebiv, výjimečně do Bezdružic. Obsluha probíhala většinou plzeňským strojem, který prováděl obsluhu na rameni Plzeň - Stříbro - Planá u Mariánských Lázní. V dalších letech až do současnosti byl provoz manipulačních vlaků veden podle potřeby.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací