Autor:
Luděk Maxa
Datum:
02.07.2010
Místo:
Čebín
Nedaleko obce Čebín projíždí ucelený vlak tvořený vozy Raj společnosti Českomoravský cement. V čele se představila dvojice "velkých laminátek" 240.025-7 + 240.026-5.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
29.06.2011
Místo:
Čebín
Z Blažovic do Berouna míří souprava ložených rajek cementem jako Pn 62562. Nedaleko Čebína projíždí v čele s dvojčetem "laminátek" 230.023-4 + 230.034-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
18.05.2012
Místo:
Čebín
Pravidelným výkonem maloměřických žehliček byl v GVD 2011/2012 i Os 4974 (Brno hl.n. - Tišnov). Na snímku pomalu brzdí 210.003-0 do zastávky Čebín.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
18.05.2012
Místo:
Čebín
Dvojče 240.026-5 + 240.045-5 projíždí u zastávky Čebín s vlakem Pn 62802.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
18.05.2012
Místo:
Čebín
Dvojice traťováckých strojů čísel 742.521-8 a 742.408-8 byla zachycena nedaleko zastávky Čebín.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.05.2014
Místo:
Čebín
Nedaleko Čebína byl 22. května 2014 zachycen "plecháč" 242.260-8, mířící s osobním vlakem 4619 do Brna. Vlak právě míjí pozůstatky nedostavěné německé dálnice A88, která přes východní Čechu a Moravu měla spojit Vídeň s Vratislaví. Tato stavba, spojující dvě oblasti Německa nejkratší trasou přes území Protektorátu Čechy a Morava, začala být budována v dubnu 1939. Od území protektorátu měla být celně oddělena, na všech nájezdech na výjezdech měli být zřízené celnice, dálnice samotná měla být německým územím a provoz mezi Vratislavem a Vídní měl probíhat ve vnitroněmeckém celním režimu. Zůstalo ovšem pouze u plánů, v důsledku ekonomických potíží německé válečné ekonomiky byla její výstavba v dubnu 1942 zastavena, ale její nedokončené pozůstatky se na Moravě zachovaly dodnes.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací