Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.06.1986
Místo:
Čadca
Stroj E669.2144 čakal na ďalší výkon v nákladnej doprave v obvode depa v Čadci.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
22.05.1990
Místo:
Čadca
Ve stanici Čadca byla zachycena 140 040-7 s osobním vlakem do Bohumína. Do lokomotivního depa Ostrava byla předána 23. května 1963 z depa Žilina. Snímek přibližuje její stav nedlouho po uvedení do provozu po provedené dílenské opravě v rozsahu ESR. Co vlastně oprava ESR znamenala? V roce 1990 se čerstvě ukončilo provádění hlavní oprav a oprav středních. Jejich náhradou tak byla vytvořena oprava střední redukovaná (ESR), kterou lokomotivy řady 140 procházely i v dalších letech, ale již pod jiným názvem, tj. vyvazovací (EVy).
V srpnu 1991 byla 140 040 odstavena z provozu a 22. 10. 1991 byla zrušena.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
23.04.1992
Místo:
Čadca
Lokomotiva 181.150-4 se do stavu DKV Česká Třebová nikdy nedostala. Na snímku je zachycena v žst. Čadca jako postrková lokomotiva přes jablunkovský průsmyk.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Čadca
Pôvodné usporiadanie ŽST Čadca pred modernizáciou a vybudovaním ostrovných nástupíšť zachytáva snímka osobného vlaku vedeného rušňom 162.005-3, ktorá pochádza z mája 1992.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Čadca
Rušeň 183.031-4 čaká na ďalšie výkony v nákladnej doprave v Čadci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Čadca
Už vyřazená a toho času i oficiálně zrušená lokomotiva 140.016-7 (E499.0016) chátrala v depu v Čadci. Na likvidaci byla předána až v únoru roku 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1992
Místo:
Čadca
V době pořízení snímku v depu Čadca, byla lokomotiva 140.023-3 navržena na zrušení. Bylo potřeba na ní provést opravu EG, která se však již nerealizovala. Z evidence byla vyjmuta k 1. 2. 1995.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.08.1994
Místo:
Čadca
V rámci hybridní vozby na Mn vlacích byla v Čadci vyfocena žilinská lokomotiva 121.060-8, která za sebou vezla některého z místních "pilštyků" ř.735.