Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
Lokomotiva T478.3142 byla do depa Brno dolní dodána 30. dubna 1974. Zde zůstala v provozu až do svého zrušení 15. 12. 1994. K likvidaci v České Třebové došlo až v roce 2001. Snímek ji ukazuje ještě v plné síle na nádraží v Brně.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
15.06.1990
Místo:
Brno hl.n.
Spěšný vlak 662 zastavil na brněnském hlavním nádraží a v jeho čele si "oddechovala" T478.1070.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.09.1990
Místo:
Brno hl.n.
753.021-5 stojí na brněnském hlavním nádraží a její PG 500 poctivě slouží při vytápění soupravy.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
00.00.1991
Místo:
Brno hl.n.
Začátkem 90. let byla velmi vkusně nátěrově upravena brněnská 753.143-7, která je na snímku zobrazena v Brně hl.n. pod stavědlem 4.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1991
Místo:
Brno hl.n.
Veselská "cecula" T478.1103 čeká s rychlíkem na odjezd z Brna hl.n., za lokomotivou je řazen vůz Československé pošty.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.05.1991
Místo:
Brno hl.n.
"Dvaašedesátky" byly zcela běžnými hosty na brrněnském hlavním nádraží, jednou z nich byla i 830.207-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.05.1991
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnské hlavní nádraží přijela v čele osobního vlaku 753.021-5.
Autor:
"Heinz"
Datum:
12.07.1991
Místo:
Brno hl.n.
"Laminátka" 230.081-2 se chystala s osobním vlakem ve stanici Brno hl.n. na odjezd.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací