Brno hl.n.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1989
Místo: Brno hl.n.

Pod siluetou Petrova odpočívala na brněnském hlavním nádraží zánovní bratislavská "princezna" 263.007-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 07.02.1989
Místo: Brno hl.n.

U 6. nástupiště brněnského hlavního nádraží čeká na odjezd "pantograf" 560.003-6/560.004-4, na který byly při dílenské opravě zkušebně dosazeny polopantografy a obdržel při tom i nový nátěr.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.04.1989
Místo: Brno hl.n.

Nové pantografy na elektrické jednotce 560.003-6/560.004-4 působily velmi elegantně, na snímku je zobrazena u 4. nástupiště stanice Brno hl.n. .

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.06.1989
Místo: Brno hl.n.

830.054-3 dorazila s osobním vlakem na brněnské hlavní nádraží.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.06.1989
Místo: Brno hl.n.

Brněnská "laminátka" 230.056-4 byla mnoho let nasazena turnusově v osobní dopravě, při objíždění soupravy byla zaznamenána na brněnském hlavním nádraží.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.06.1989
Místo: Brno hl.n.

U prvního nástupiště brněnského hlavního nádraží byl dne 23.6.1989 zvěčněn "štokr" 556.0506 a do záběru se vešla i "trojka" 753.047-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.06.1989
Místo: Brno hl.n.

Na brněnském hlavním nádraží byla zvěčněna domácí jednotka 560.026-7/560.025-9, která tou dobou náležela do stavu depa Brno-dolní.

Autor: Josef Mandys
Datum: 25.06.1989
Místo: Brno hl.n.

1. dubna 1980 byla odstavená 475.101 převedena na vytápěcí kotel K 742 a „na dolním“ využívána k vytápění. To ji ostatně zachránilo před likvidací, neboť se místní nadšenci rozhodli o stroj pečovat a při různých příležitostech vystavovat. Po opravě kotle byla 14. 6. 1989, po deseti letech od svého zrušení, opětovně zprovozněna.