Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1989
Místo:
Brno hl.n.
Pod siluetou Petrova odpočívala na brněnském hlavním nádraží zánovní bratislavská "princezna" 263.007-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.02.1989
Místo:
Brno hl.n.
U 6. nástupiště brněnského hlavního nádraží čeká na odjezd "pantograf" 560.003-6/560.004-4, na který byly při dílenské opravě zkušebně dosazeny polopantografy a obdržel při tom i nový nátěr.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1989
Místo:
Brno hl.n.
Nové pantografy na elektrické jednotce 560.003-6/560.004-4 působily velmi elegantně, na snímku je zobrazena u 4. nástupiště stanice Brno hl.n. .
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
830.054-3 dorazila s osobním vlakem na brněnské hlavní nádraží.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
23.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
Brněnská "laminátka" 230.056-4 byla mnoho let nasazena turnusově v osobní dopravě, při objíždění soupravy byla zaznamenána na brněnském hlavním nádraží.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
23.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
U prvního nástupiště brněnského hlavního nádraží byl dne 23.6.1989 zvěčněn "štokr" 556.0506 a do záběru se vešla i "trojka" 753.047-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží byla zvěčněna domácí jednotka 560.026-7/560.025-9, která tou dobou náležela do stavu depa Brno-dolní.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.06.1989
Místo:
Brno hl.n.
1. dubna 1980 byla odstavená 475.101 převedena na vytápěcí kotel K 742 a „na dolním“ využívána k vytápění. To ji ostatně zachránilo před likvidací, neboť se místní nadšenci rozhodli o stroj pečovat a při různých příležitostech vystavovat. Po opravě kotle byla 14. 6. 1989, po deseti letech od svého zrušení, opětovně zprovozněna.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací