Autor:
"Heinz"
Datum:
29.08.1994
Místo:
Bratislava-Rača
Podobu 210.032-9 v roku 1994 dokumentuje záber urobený z osobného vlaku v Bratislave Rači.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
03.06.1995
Místo:
Bratislava-Rača
První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.04.1998
Místo:
Bratislava-Rača
Osobní vlak pod vedením stroje 240.130-5 vyčkává na čas svého odjezdu ve stanici Bratislava-Rača.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.04.2001
Místo:
Bratislava-Rača
Ze stanice Bratislava-Rača odjíždí osobní vlak tvořený pantografovou jednotkou 560.029-1.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
12.07.2005
Místo:
Bratislava-Rača
Na netypickom mieste, v stanici Bratislava Rača, bol so zamestnaneckým vlakom zachytený "motor" 810.365-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.09.2006
Místo:
Bratislava-Rača
Pekne zachovalé "prasiatko" 701.693-4 z vlečky BEZ Transformátory postávalo v stanici Bratislava-Rača.
Autor:
Peter Nikmon
Datum:
19.10.2012
Místo:
Bratislava-Rača
Manipulačný vlak z Pezinku do Bratislavy východu bol v októbri 2012 ešte turnusovo vedený dvojicou 210+010. Snímka "žehličky" 210.071-7 s batériovým vozňom a slušnou záťažou vznikla pred Račou.
Autor:
Nikolaj Šeršeň
Datum:
19.05.2014
Místo:
Bratislava-Rača
Dvojica kocúrov ZOS Zvolen (740.790-1+740.628-3) v prenájme dopravcu ExpressGroup vezie sadrovec zo Zemianskych Kostolian do Petržalky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací