Autor:
Oldřich Čížek
Datum:
20.12.1985
Místo:
Brandýs nad Orlicí
V polovině 80. let neustále stoupala nákladní doprava v bývalé ČSSR. Zejména přeprava uhlí a přeprava ve směru východ-západ. Z tohoto důvodu byla trať mezi Prahou a Českou Třebovou na hranici únosnosti a propustnosti. Před koncem roku se zvyšovala přeprava téměř na neúnosnou hranici a interval dopravy na autobloku mezi Pardubicemi a Českou Třebovou dosahoval 4-minutových intervalů. Tuto zajímavou dobu nám přibližuje snímek z předvánočního času roku 1985 na kterém vidíme "bobinu" 140.039-9 s nákladním vlakem složený z vozů řady Ztr, jak stojí "uhnutá" ve stanici Brandýs nad Orlicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.07.1993
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Stroj 181.128-0 čekal ve stanici Brandýs nad Orlicí na odjezd s nákladním vlakem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.03.1995
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Mezi Brandýsem nad Orlicí a Chocní byla v čele osobního vlaku zvěčněna třebovská lokomotiva 163.025-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.06.1995
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Lokomotiva 181.005-0 prováží nákladní vlak úsekem mezi stanicemi Ústí nad Orlicí a Brandýs nad Orlicí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.06.1995
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Malebným úsekem mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí projížděl nákladní vlak vedený třebovskou lokomotivou 181.014-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.01.1996
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Za nevlídného počasí na začátku roku 1996 byl vyfocen mezi Chocní a Brandýsem nad Orlicí osobní vlak vedený třebovským "peršingem" 163.030-0.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
10.02.2000
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Českotřebovský „šestikolák" 181.014-2 byl zachycen na snímek při průjezdu stanicí Brandýs nad Orlicí.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
10.02.2000
Místo:
Brandýs nad Orlicí
S uhelným vlakem projížděla Brandýsem nad Orlicí už značeně omšelá lokomotiva 181.099-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací