Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.02.1982
Místo:
Beroun
Na své další výkony čekaly ve stanici Beroun lokomotivy E499.1055 a neznámá "krysa".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.07.1982
Místo:
Beroun
Pražská lokomotiva E499.1042 v Berouně najela na soupravu rychlíku, s kterým se následně vydá k našemu hlavnímu městu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.10.1984
Místo:
Beroun
"Bobina" E499.1012 bola zdokumentovaná pri peróne v žst. Beroun v čele svojho vlaku osobnej dopravy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.01.1987
Místo:
Beroun
Bobina "bondovka" E499.1007 ve stanici Beroun.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
V Berouně je k odjezdu s osobním vlakem nachystána "dvaašedesátka" M262.0141, kterou čeká náročná cesta po "hrbaté" na pražský Smíchov.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
Rychlík z Plzně zastavil na nádraží v Berouně a v jeho čele "bzučelo" plzeňské "eso" 363.060-5.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
V Berouně byla dne 29.7.1987 zdokumentována lokomotiva T466.0202, která již měla na kabině nové označení 735.202-4.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
04.10.1987
Místo:
Beroun
Za 2 368 787 Kčs převzaly od ČKD Praha Československé státní dráhy novou lokomotivu T478.1008 a zařadily ji do provozu v lokomotivním depu Praha-Vršovice. Tomuto depu lokomotiva zasvětila celý život a je zde doma i dnes, ale již jako historické vozidlo DHV Lužná u Rakovníka. O "Jaruš" pečuje kolektiv strojvůdců vršovického depa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací