Beroun

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.02.1982
Místo: Beroun

Na své další výkony čekaly ve stanici Beroun lokomotivy E499.1055 a neznámá "krysa".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.07.1982
Místo: Beroun

Pražská lokomotiva E499.1042 v Berouně najela na soupravu rychlíku, s kterým se následně vydá k našemu hlavnímu městu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.10.1984
Místo: Beroun

"Bobina" E499.1012 bola zdokumentovaná pri peróne v žst. Beroun v čele svojho vlaku osobnej dopravy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.01.1987
Místo: Beroun

Bobina "bondovka" E499.1007 ve stanici Beroun.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.07.1987
Místo: Beroun

V Berouně je k odjezdu s osobním vlakem nachystána "dvaašedesátka" M262.0141, kterou čeká náročná cesta po "hrbaté" na pražský Smíchov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.07.1987
Místo: Beroun

Rychlík z Plzně zastavil na nádraží v Berouně a v jeho čele "bzučelo" plzeňské "eso" 363.060-5.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.07.1987
Místo: Beroun

V Berouně byla dne 29.7.1987 zdokumentována lokomotiva T466.0202, která již měla na kabině nové označení 735.202-4.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1987
Místo: Beroun

Za 2 368 787 Kčs převzaly od ČKD Praha Československé státní dráhy novou lokomotivu T478.1008 a zařadily ji do provozu v lokomotivním depu Praha-Vršovice. Tomuto depu lokomotiva zasvětila celý život a je zde doma i dnes, ale již jako historické vozidlo DHV Lužná u Rakovníka. O "Jaruš" pečuje kolektiv strojvůdců vršovického depa.