Autor:
sbírka: Roman Libra
Datum:
00.00.1975
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Strojvedoucí pan Libra kontroluje ložiska na stroji 464.017. Byla to tehdy jeho nejoblíbenější lokomotiva této řady na které jezdil. Snímek pochází ze stanice Benešov nad Ploučnicí. Předností lokomotivy je téměř symetrické uspořádání dvojkolí v rámu a velmi dobré vyvážení rotujících a oscilujících hmot. Díky tomu má i při rychlosti 100 km/h klidný chod navzdory průměru pístů 600 mm. Lokomotivy běžně tuto rychlost i překračovaly. Mezi další výhody lokomotivy patřilo i elektrické osvětlení. Konstruktérem lokomotivy byl Ing. Židlický. Konstrukce vycházela z řady 456.0, snížení hmotnosti na nápravu bylo dosaženo zejména změnou pojezdu na uspořádání 2D2. Možná i díky těmto několika technickým údajům byla nejen u pana strojvedoucího tato řada velmi oblíbená.
Autor:
Miroslav Kubelka
Datum:
10.06.1984
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
M262.0235 byla vyfocena s osobním vlakem u Benešova nad Ploučnicí, v závěsu se vezla i neidentifikovatelná M152.0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.05.1990
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Poslední vyrobený zástupce řady T478.3 přijel do stanice Benešov nad Ploučnicí.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
08.02.2001
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
MOs 16626 v podání stroje 830.145-9 čeká na odjezd ve stanici Benešov nad Ploučnicí.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
08.02.2001
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
V pošmourném únorovém počasí byl ve stanici Benešov nad Ploučnicí zachycen vůz 830.214-3. Ten společně s "duníkem" 830.145-9 zajistil spoj MOs 6609.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
03.07.2001
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Už opotřebovaný motorový vůz 830.100-4 na závěsu vlaku Os 2616 zachytil autor ve stanici Benešov nad Ploučnicí.
Autor:
Petr Malý
Datum:
30.03.2002
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Děčínský brejlovec 750.061-4 odjíždí z Benešova nad Ploučnicí s rychlíkem č.692 Ploučnice.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.04.2002
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Ve slušivém nátěru byl v čele dvou sypáků se štěrkem zvěčněn v Benešově nad Ploučnicí stroj 720.058-7.