Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1987
Místo:
Bakov nad Jizerou
Poblíž výtopny v Bakově nad Jizerou byl mnoho let odstaven vrak "kremáka" 534.0375 ( zrušen 16.7.1976 ). Nedočkal se opravení, ale šrotace a to přímo v místě.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.10.1992
Místo:
Bakov nad Jizerou
V Bakově nad Jizerou byla zdokumentována velmi vzorně udržovaná 753.307-8, která byla nasazena do čela osobního vlaku směřujícího do Prahy.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1993
Místo:
Bakov nad Jizerou
Turnovský "sergej" 781.425-4 čeká v Bakově nad Jizerou na odjezd s rychlíkem směr Mladá Boleslav.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.10.1993
Místo:
Bakov nad Jizerou
"Trojka" 753.174-2 byla vyfocena při vjezdu do stanice Bakov nad Jizerou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.09.1994
Místo:
Bakov nad Jizerou
830.235-8 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Bakov nad Jizerou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.05.1995
Místo:
Bakov nad Jizerou
Se soupravou manipulačního vlaku byla v Bakově nad Jizerou vyfocena lokomotiva 735.285-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Bakov nad Jizerou
V čele osobního vlaku v Bakově nad Jizerou bylo zvěčněno "kvatro" 842.008-5.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.10.1997
Místo:
Bakov nad Jizerou
V Bakově nad Jizerou došlo dne 30.10.1997 k setkání "fujar" 735.292-6 a 735.201-6. Na lipské "292" kontroloval strojvedoucí parní generátor - "pegas" PG 500 ( u této řady t.č. poslední provozní ), aby byla stále vytápěna souprava osobního vlaku. Boleslavská "201" čekala na volnou cestu s nákladním vlakem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací