Autor:
ŠKODA Plzeň
Datum:
01.05.1953
Místo:
ŠKODA Plzeň
Čerstvou lokomotivu E499.001 ukazuje snímek v ETD Plzni Doudlevcích. Zde byly lokomotivy "elektricky" dokončovány a oživovány. Ostatně v roce 1927 zde vznikla zkušební trať pro vyzkoušení nových lokomotiv nejprve na napětí 1500 Vss a následně 3000 Vss.
Autor:
Ladislav Němec
Datum:
03.08.1983
Místo:
Nymburk hl.n.
Do Nymburka dorazil rychlík "Milovice-Moskva" a v jeho čele dojela první "bobina" E499.0001. V soupravě vlaku rozhodně zaujmou vozy - tzv. ruské stodoly, které se díky většímu rozměru nesměly potkat v krasíkovském tunelu s dalším vlakem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
19.06.1991
Místo:
ŽOS Vrútky
V jedné z hal ŽOS Vrútky autor zachytil EH opravu lokomotivy 140.001-9.
Autor:
Pavol Kukučík
Datum:
12.07.1994
Místo:
Depo Vrútky
Setkání dvou lokomotiv čísel 001 v depu ve Vrútky zachytil autor v létě roku 1994.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.04.1999
Místo:
Žilina
Prototypová bobina 140.001-9 při přestavování zátěže v uzlu stanice Žilina.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
11.12.2009
Místo:
Depo Žilina
První "bobina" 140.001-9 již odstavená z provozu a bez využití stála v Žilině 11. prosince 2009.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací